Thursday, May 28, 2009

My New Life

Tanggal 22hb mei 2009 aku sah menjadi isteri kepada Mohd Fajiri Bin Lokman..Perasaan ni x yah ckp la..happy ada..sedih ada..mcm x caye pon ada..ishhhh mcm2x ada (ayat iklan astro)...hikhik..Kitaorg dah lame kenal..Dr zaman belaja kt kolej lagi..
Dulu membe biase jew x de ape2x feel pon..tp,2 la name pon jodoh..yg selalu ada dpn mata pon blh x perasan...Dulu benci skg dah syg..hehehe..Dia melamar aku dlm talifon..pagi2x bute lepas dia berjaya dr keputusan temuduga di Bank Pertanian Malaysia(skg Agro Bank),Aku ingat dia bergurau so,aku gelak je la mase dia ajak aku kawen..hahaha..Dulu suami aku ni lain..Dah kawen ni aku tgk dia dah byk berubah..Sblm ni aku x nampak kasih syg dia kt aku,aku ingat dia x syg'n aku..2 yg aku selalu buat pasai dgn dia sampai blh katakan mase kitaorg bertunang selalu gak la bergaduh..huhuhu..Dah kawen ni alhamdulillah rupenyer suami aku ni romantik orangnyer..hahaha..dah kawen ni aku kene susun jadual idup aku..dulu lain..mak kita yg masak'n utk kita,mak kita la yg kemas umah semua mak kita yg buatkan..But,Now! nomore..aku dah x tgl dgn parent aku lagi..semua benda aku kene buat sendiri..bukan aku kene uruskan diri aku jew tp suami aku sekali..makan minum suami aku,aku kene sediakan sblm dia bagun dr tido..nasib baik la suami aku ni bab makan x cerewet..bj keje dia aku kene gosokkan..semua bj2x dia aku kene basuh n sidai..Nasib baik la suami aku ni rajin kemas umah..Bab kemas umah dia yg buat (2 pon kdg2x..ikut mood dia..hikhik)..Seminggu selepas kawen 29hb Mei hari jadi aku ke 24tahun..Kitaorg salebrate kt umah jew..Br lepas kawen byk duit dah pakai..so,suami aku ajak kawan2x dia dtg umah buat surprice kt aku..upenyer dah dua minggu suami aku plan nak buat party birthday utk aku..Thanks Sayang..Event dpt kek pon dah kira ok la..yg penting kasih+syg n Cinta abg kt ayg x pudar..Ayg sentiase berdoa kebahagiaan rumah tangga yg kita bina ni kekal hingga akhir hayat..Amin..
Aku Dan Diri Mu
tiba saatnya kita saling bicara
tentang perasaan yang kian menyiksa
tentang rindu yang menggebu
tentang cinta yang tak terungkap
sudah terlalu lama kita berdiam
tenggelam dalam gelisah yang tak terendam
memenuhi mimpi-mimpi mu malam kita
reff:
Duhai cintaku,sayangku,lepaskanlah
Perasaanmu,Rindumu,Seluruh cintamu
Dan kini hanya ada aku dan dirimu
sesaat di keabadian
jika sang waktu bisa kita hentikan
dan segala mimpi-mimpi jadi kenyataan
meleburkan semua batas
antara kau dan aku,kita
repeat reff

No comments:

Post a Comment